23 Ağustos 2013 Cuma

BEŞ DAKİKA BEKLEYECEĞİM SENİ, BU BLOGTA...




Merhaba KENDİM,

En az merhabayı kendime söylediğimi fark ettim bugün. Oysa en çok kendimizleyiz. Ama bazen kendimize bir beş dakika ayırmıyoruz. Bundan böyle her gün beş dakikam var kendime ayırdığım. Yeni kararlar arifesindeyim anlaşıldığı üzere. Yoğun tempom arasında bu beş dakikalık kaçamakların ruhuma iyi geleceğini beni yeniden yazının büyülü atmosferine çekeceğini düşünüyorum. Mümkünse uyanır uyanmaz bir beş dakika buluşalım diyorum kendime. Söz veremem diyor, işim gücüm var, oyun oynamıyoruz, sen gel diyorum ben burada olacağım, cevap asice " Belki gelmem gelemem, beş dakika bekle git :)) peki diyorum her sabah bu köşede bekleyeceğim seni, gelmezsen hatırım kalırım. Bahaneler üretme sadece beş dakika istiyorum gözlerini görmek için, gerekirse uykundan çal ama burada ol, çünkü gözleri ancak gözler affedebilir... Önce kendini affet ki gülümsesin gözlerin dünyaya... Derinlerdeki hüzünleri de sil birer birer ve sonunda yüzünü ıslatmadan ağlamayı öğren... Yeter bu kadar gözyaşı... Ne yaparsan yap her şey olacağına varıyorsa debelenip durma hayat ırmağında... Elini tutmasını bekleme kimsenin... Sahipsizlerin de Sahibi vardır...  

HANDAN KILIÇ  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder