2 Eylül 2013 Pazartesi

EYLÜL KURTULUŞUMDUR BENİM :)



"Kader; yolun tamamını değil, sadece yol ayrımlarını verir. Güzergah bellidir. Ama... tüm dönemeç ve sapaklar yolcuya aittir. Öyleyse, ne hayatın hakimisin, ne de hayat karşısında çaresiz..." (Şems-i Tebrizi)

Eylül geldi, hayat yine hızlandı. Tatiller bitti, herkes işine, okuluna başladı. 

Kim bilir bu yıl bizi neler bekliyor?  Umarım güzelliklerle gelir bu yıl. Eylüle hüzün ayıdır derler. Mevsimin rengi döner. Yeşil yapraklar yavaş yavaş rengini değiştirir, mevsimin sonunda da dallarını terkeder. Ankara'nın en güzel zamanıdır sonbahar, misal ben AOÇ'nin çevresinden geçmek, o muhteşem, sarı, kırmızı yaprak şölenini görmek için bahaneler üretirim kendime. 

Hayata nasıl bakarsanız o da size öyle bakar derler. Eylüle hüzün değil kurtuluş mevsimi olarak bakarım ben. Çünkü İzmir'liyim. İzmir'in kurtuluşu 9 Eylüldür ve ben bu kurtuluş kelimesine bilinçaltımın verdiği değer nedeni ile her 9 eylül'ü hayırlı bir kurtuluşa vesile şeklinde yorumlarım. Fakültede genelde bütünlemelerden kurtulduğum vakit olurdu eylül ve genelde güzel başlangıçlar eylülde olurdu hayatımda.

Bu Eylül itibariyle mesleğimin farklı bir kulvarına geçtim ve yine güzel bir başlangıcın eşiğinde olduğum hissini taşıyorum. Kaderin getirdiği bu yerde yeni ve güzel kapıların açılarak her zorluğun içindeki kolaylığın beni bulmasını diliyorum. 9 Eylülde başlayacak maraton koşusunda istikrar ve umudun yanımda olmasını temenni ediyorum. Başkaca beklediğim güzel haberlerin de gelmesini hayırlısıyla bu eylülde diliyorum.

Hoşgeldin Eylül, gönlüme, şehrime, içime...Kurtuluşuma vesile olmana ihtiyacım var, bana umudu, renkleri müjdele...   


HANDAN KILIÇ  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder